Forum
B52/AFC Forum » Herresenior » Indendørs
Startet af: Jacob nov 16 2008, 14:25
|
Jacob Indlæg: 2 |
nov 16 2008, 14:25 Hey folkens Jeg stod så ude i gigantium idag og kunne ikke finde ind til indendørs bold. Var der overhovedet andre end mig? og hvorfor ikke? Der er flere praktiske spørgsmål jeg kunne se derude. Hvordan kommer man ind?Hvem står for det? skal vi lave noget tilmelding så man ikke står palle derude? Kom nu gutter, det er en oplagt mulighed for at spille lidt bold sammen her til vinter. Jeg melder mig gerne til at stå for noget nøgle, tilmelding osv. men hvordan plejer I at gøre det? |
|
|
Lee Moderator ![]() Indlæg: 16 |
nov 19 2008, 11:42 Hej Det med indendørs har aldrig rigtig været det med mest info omkring. Men så vidt jeg ved er det louis der står for det. |
|
|
Jacob Indlæg: 2 |
nov 19 2008, 15:16 Tja det viste sig så at Louis heller ikke vidste så meget om det, så jeg står for det nu og må så prøve mig frem. Louis kunne dog gi mig kontaktoplysningerne på en i kulturforvaltningen, så må jeg tage den derfra. Men tak:-D |
|
|
Lee Moderator ![]() Indlæg: 16 |
nov 19 2008, 16:43 Heller ikke let så :) |
|
|
Kim ![]() Indlæg: 23 |
nov 20 2008, 14:05 Hej Jacob (o store indendørs ekspert :-)) Hvad tid - så kommer jeg næste søndag og ruller med dig? :-) Kim |
|
|
damejuniordm Indlæg: 1 |
dec 14 2008, 17:39 Update |
|

RSS
Svar