B52/AFC - Ekstraordinœr Generalforsamling 8. januar 2011

16. december 10 | Kategori: B52AFC

Ekstraordinœr Generalforsamling 8. januar 2011

Skrevet af: Jens Fisker
Der indkaldes hermed til ekstraordinœr generalforsamling i B52 / Aalborg Fodbold Club d. 8. jannuar 2011 kl. 13.00 i klubhuset på Scoresbysundvej 5.

Baggrunden for dette er, at nye krav til foreningens vedtœgter betyder at vi ikke kan få udbetalt visse tilskud før vedtœgterne lever op til kravene. Disse tilskud er meget vigtige for klubben og vi er derfor nødt til at indkalde til ekstraordinœr generalforsamling. Der vil kun vœre dette ene punkt på dagsordenen.

Vi minder om, at der også er arbejdsdag d. 8. januar, så mød op og slå to fluer med ét smœk.

13-årig rejser 3000 km for at spille med B52/AFC-drenge

31. juli 18 Skrevet af: Morten Mønnike-Hald

Det er ikke kun hos de store nordjyske klubber AaB, VFF og HIK, at spillerne kommer langvejs fra.

Også i B52/AFC oplever vi i disse dage en interesse fra udlandet. Vores U14-drenge har således fået forstærkning helt fra Malta, når de i denne uge skal deltage i Vildbjerg Cup.

Bradley, som sidste år var i Vildbjerg under cuppen, fordi hans søskendes hold deltog, blev så glad for sine nye kammerater i B52/AFC, at han i år har valgt at tage de 3.180 km direkte til Aalborg for igen at spille med på holdet.

I eftermiddag trænede holdet på Scoresbysundvej, inden de i morgen drager til Vildbjerg Cup. Træningen - og historien om Bradley - havde ligeledes fået Nordjyske til at kigge forbi.

Vildbjerg Cup er den fjerdestørste fodboldturnering i Europa og B52/AFC deltager i år for 24. gang i træk. Vi er repræsenteret med 26 spillere og 5 ledere samt en del medrejsende fans/forældre.

God fornøjelse til Bradley og alle I andre!

Tak for støtten, SIFA

30. juli 18 Skrevet af: Morten Mønnike-Hald I forbindelse med årets REMA 1000 Cup modtog vi også støtte fra SIFA TV Bingo.
Vi takker for støtten, som bidrog til at gøre det til et par gode dage.

Tak for indsatsen ved REMA 1000 Cup

02. juli 18 Skrevet af: Morten Mønnike-Hald Lørdag/søndag i sidste uge, løb årets udgave af B52/AFC REMA 1000 Cup af stablen.

Et stævne som dette kan kun lykkes ved mange frivilliges hjælp med praktiske opgaver. Endnu engang stillede forældre, spillere, trænere og ledere op for at give et nap med til fællesskabet.

Tusind tak til alle, der bidrog med stort og småt! I er afgørende for den klub, vi holder så meget af!

Sidste kamp i VB52-regi i denne omgang

21. juni 18 Skrevet af: Morten Mønnike-Hald På lørdag spiller U18-pigerne på B52/AFC's anlæg deres sidste turneringskamp. Modstanderen er DHF&K, som aktuelt indtager tredjepladsen i rækken.

Vi har revanche til gode efter et 1-3 nederlag i den første kamp, så det går vi efter, selvom skadeslisten stadig er lang og studentergilderne holder flere fra at spille.

Kampen er samtidig pigernes sidste optræden under VB52-samarbejdet i denne omgang, så kom og sig "farvel og på gensyn", idet de fleste efter sommerfeien er at finde i de respektive klubbers seniorafdelinger.

Umiddelbart efter kampen kårer vi desuden årets spiller og årets fidus.

Guld til U9 drengene

03. juni 18 Skrevet af: Morten Mønnike-Hald Klubbens seje drenge i U9, kunne lørdag tage hjem fra Zebra Cup med guld om halsen.

Drengene vandt i varmen på Provstejorden efter en flot samlet holdindsats og viste igen, at man skal regne med drengene i lyseblåt.

Hele klubben glæder sig til at følge jer mange år fremover :-)

13-årig rejser 3000 km for at spille med B52/AFC-drenge
Tak for støtten, SIFA